Side!

Jag och Fia befinner oss just nu i side! Fixade en bil och drog :)

Skönt att komma bort lite och bara vara, imorgon är det dock tillbaka till verkligheten och alanya!

Dåligt

Det händer så mycket just nu så jag hinner inte ens blogga, ber så hemskt mycket om ursäkt! ;)
Ciaoooo!

Lugnt

Igår hade jag och Fia en lugn kväll, det var på tiden att vi hade det! Men folk nere i hamnen tyckte inte att vi skulle det, det va ett jävla gnäll om att vi skulle komma ner en liten stund, men nej, hade vi gjort det så ha de det inte blivit en "liten" stund och det vet vi nog alla ;)

Idag har vi tvättat och chillat lite på restaurangen och ätit DOMINOS pizza!! :D Doooog lite där asså, den är så jävla god!!

Tattoo!

Idag har jag och Fia varit och tatuerat oss! Äntligen säger jag bara :D

Och vår fina text stämmer in på oss så himla bra, party tjejer som vi är ;)

"Dance like there's no tomorrow" <3

Sjuk

Det är ju själva fan att jag alltid ska bli sjuk när jag kommer till alanya.
Nu har jag fått halsfluss, köpte antibiotika idag som jag ska gå på i tre dagar! Så sen hoppas jag att jag slipper detta resten av sommaren! :)

Ankara

Igår kom vi till Ankara ganska sent på kvällen, det blev en liten tur runt i staden så vi kunde se lite spännande saker. Bland annat va vi uppe i Ankaras kale och tog lite fina bilder :)

Just nu sitter vi på ett mysigt café och chillar. Snart ska vi resa oss och gå runt i lite butiker!

Turister!

Igår blev en ganska galen dag/kväll/natt ;P

Vi åkte runt och såg lite sevärdheter blå moskén, Grand bazar och lite sånt.

Det blev även en del efes pauser så när vi kom tillbaka till hotellet va vi ganska glada :P

Det va bara att korka upp champangen och göra oss iordning för kvällen, vi träffade en jobbar kompis från alanya som tog oss till en bra club! Där flödade drinkarna! Idag mår vi sådär ;)

Nu är det snart dax att hoppa på bussen som ska ta oss till Ankara där vi stannar två dagar :)

Later!

Breakfast

Nu har vi precis käkat god hotell frukost. Ska snart göra oss iordning för en dag på Istanbuls gator ;) lite shopping står på schemat! :)

Istanbul!

Nu är vi äntligen i Istanbul och har redan kaosat, blir ju inte förvånad när de gäller oss egentligen! Haha!

Nu ligger vi på hotellet och dricker baileys och snackar skit :) imorgon blir det shopping och feeest :D

(Detta skulle lagts upp igår)

Weekend

Imorgon drar vi till Istanbul. Det känns verkligen helt jävla sjukt! Tiden här i Sverige gick fortare än jag kunde tänka mig.

Helgen har varit awesome, utgången i lördags blev galen! Som alltid ;)

Idag är det massor som ska göras så jag tror inte att det kommer bli någon mer uppdatering förren vi är på plats i Istanbul :)

Ciaooo!

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.