84 år!

Idag är det den 1 oktober och idag hade min älskade morfar fyllt 84 år om han hade levt! Saknade är enorm efter honom. Är så himla glad att jag har så många fina minnen med honom som jag aldrig kommer att glömma! <3 

Så idag har jag, mamma, mormor och moster varit vid minneslunden och lagt blommor till morfar. Alla andra år har jag varit i alanya den här dagen och kastat en ros i havet. Har blivit en tradition och jag är faktiskt lite ledsen att jag inte har kunnat göra det idag! 

Bilden på mig och morfar tycker jag är så himla mysig, älskade morfar. Och på den andra bilden är morfar 21 år, en riktig hunk! ;) Och jag la bara en enkel röd ros hos honom idag, less is more. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0