-> Småland

Idag åker jag och min kära lillebror till Småland för att träffa min Baba och Deda (Farmor&Farfar) :)

Sak bli himla skönt att bara slippa allt och bara ta det lungt. Känner att jag behöver det ett tag!

Jag kommer sakna dig som fan! :( Jag älskar dig över hela mitt hjärta och jag kommer alltid att göra det, oavsett vad som händer. Kommer det ta slut mellan oss så kommer jag ändå att älska dig så fruktans värt mycket! Du är min gris, min prins och jag vill att du ska veta att ingen kan komma imellan oss. Du är min alldra finaste ägodel och det bästa jag har! Lämna mig aldrig och jag mig inte besviken :(


Älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0