Summer time!

Två inlägg på en och samma dag, visst är jag generös!?


-> Har ju som sagt varit och pratat betyg med Sandra idag. Jag fick G+ på redovisningen! Och det är jag Jeevligt nöjd med eftersom jag var så nervös inför det så jag nästan började gråta.. På sant, som Carolin brukar säga. Och jag fick G på hela kursen. Men till nästa år satsar jag på ett stort jävla MVG i Svenska B ;)



-> Midsommar på fredag, och jag har ingen anning om vad man ska hitta på? Något förslag kanske?


-> Var och bytade mina kläder också, det blev ett par svarta cityshorts.. Inte den färgen jag helst ville ha men de får gå. Hitade ingen fin kjol, fanns bara äkligt Grön/Blåa och Lila/Rosa kvar. Nej tack!


Jordgubbar och grädde är smaskens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0