Förkyld :(

HejHejHallåå Kära Blogg Läsare!


Idag är jag hemma och snörvlar och hostar som bara den.. Har gjort det i en vecka nu men idag orkade jag bara inte ta mig upp ur sängen och gå till skolan. Så jag stannade helt enkelt hemma.

Igår var jag i trelleholla med töööserna <3 Kärlek till er. Jag hade en mycket myysig dag med er! TackTack.

På bussresan hem var jag så fruktansvärt trött! Kunde knappt hålla ögonen öppna (Men jag ville inte somna på en fullsatt buss. Sånt tycker jag är lite pinsamt ;)

Nu ska jag äta glass i stooora lass! :) (För jag har ont i halsen och då får man äta glass, så de så)


Over and out!

Cao*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0