Praaag!

Ja, planerna blev ändrade. Det blir inget turkiet!
MEN, Vi ska till praaag! :D Jepps, resan är beställd och snart betalld :D Den 24/9 drar jag och alla töser och den enda killen i klassen till praag! En vecka lediget känns suuper gött! ;)


Och idag blev man lämnad ensam hemma. Ingen Bato idag vilket känns väldigt konstigt. Menmen Kul för honom att träffa sina kompisar också :) Hoppas att han får det trevligt idag!

Nu ska jag städa mitt rum som ser för jäkligt ut. SUCK!


Over and out.

Cao*


Kommentarer
Immah

Hej Gumman, kul o träffa dig idag :)Riktigt längesen ju.. Hoppas att du får det rooligt på din klassresa o sola lite för mig med, hihi. Ta hand om dig. Massor av kramar/ Blåsiz

2006-09-21 @ 17:24:43
URL: http://fusion.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0