kort sammanfattning.

Idag är det en vecka kvar till Julafton! :D Aaah, längtar som en liten ekorre! :P Har köpt en röd julklänning som jag ska ha på mig på julafton till och med! ;D

Helgen har varit väldigt bra! Lördagen var uppleveslerik, billigt och mycket rolig! :D Det blev slagt med Melissa och Anna. Emilia och Carolin pallade inte trycket :( En annan gång! :)
   Jag kan lova att jag var bra på det, men det får man vara ibland. Kanske inte så roligt dagen efter, men va fan ;)
en jävla huvudverk hade jag heeela dagen igår. Men det kan ha berot på att jag stod och dansade hela kvällen precis intill högtalarna.. :P Viste jag inte själv. Älskoo berättade det för mig dagen efter :P Mihip.

Igår blev det myyss hela dagen. Älskar att ligga och gosa med min lille snutt! :D

Nä nu ska jag lägga mig i min säng, har dö ont i min nacke :(

Puss&Go´natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0