Sen kväll..



Idag blir det en väldigt sen natt för mig.. Jag ska nämligen spendera tid med min pöjk! Och eftersom han arbetar kvälls tid så blir det på natten vi får umgås. :) men det ska bli myyys! ;D Han har planerat massa skoj vi ska göra :P Kolla på massa olika tv program, spela lite Wii, mysa och lite annat ;)

Jag får hoppas att jag inte somnar bara. Har en tendens att göra det nämligen. Och idag har jag verkligen försökt att sova lite middag, det brukar jag göra alla andra dagar. men inte idag, så klart. Kunde icke somna! ;( Jaja. Nu ska jag inte tjata mer.

Skriver kanske lite sedan i väntan på älskoo. ;)

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0