Tjohej!

Idag är det exakt en vecka kvar på denna termin! Gooosh vad härleeeet ;) Ska bli riktigt najs med jullov! <3 kärlek på den va!

I helgen blir det partaj :D Med Carolin (Emelie?) och massa trelleborgs flickor <Ska bli mycket roligt! Känns som en eveighet sedan jag vara ute och rockade loss :P Mihip!

Jag vill förändra mitt utseende något enormt, vet ej varför. Och när ag skriver enormt menar jag inte att jag vill ändra min stil helt. Bara att jag vill göra något litet väldigt mycket! :) Fattar du? :P Jag vill färga håret men vågar inte eftersom att jag vet att jag bara kommer vilja ha tillbaka min gamla hårfärg när jag väl har gjort det.. Jag vill tatuera mig, vilket jag iof ska :) Jag vill pierca mig igen. Var ju faktist 4 år sedan jag gjorde det. Men vet inte var jag vill göra det. Tungan? det vill jag men endå inte.. Åååh, jag är kluven.. Får helt enkelt nöja mig med det jag har just nu :) Mihihi..

Jaja, simma lugnt alla laxar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0