=(

Har precis varit ute och tagit en powerwalk! HÄRLIGT! Känner mig så duktig nu! =)

När jag kom hem låg det massor av post på golvet. Och ett var till mig :) Och gissa vad det var? SKOLFOTONA! =D Skit glad blev jag. Men när jag öppnade var det som att jag fick en dundersmäll i fejjan! =( Mina foto blev KATASTROF! Visst, alla tycker det om sina foton. Men dett va verkligen hemskt. Den jävla mannen valde såklart det fotot på mig som jag speciellt bad honom att inte ta! Jag ser ut som en uppstoppad höna och ett riktigt jävla fult plastsmile har jag! Nä, Fyfasiken vad besviken jag blev. Dessa bilder tar nästa postbil tillbaka till fotografen! =(=(=(


Kommentarer
Emma

Nä, fy vad tråkigt. =(

2007-11-06 @ 18:29:09
Anonym

Jaa, skittråkit. såg verkliegn fram emot att få dessa bilderna :(

2007-11-07 @ 08:59:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0