Glaaad!




Idag är det endast två dagar kvar ;) Imorron är det endast 1 dag kvar ;) Sen åker jag till ULLARED! Gud vad jag älskar det stället mest på hela jorden (Kanske inte, men nästan) Du annar inte hur jag har gått och räknat dagarna till nu i veckan. Jag har påmint alla i min närhet om hur många dagar det är kvar.. VARJE DAG! :D Oooh! Det är nästan som julafton! I love it!


Men innan den dagen är det ju en dag imorron också. Då ska jag till min lille snutt. Och vi ska mysa. Men lägga oss tidigt så att vi orkar gå upp tidigt när vi ska till ULLARED.. :D Se där kom det igen. Oooh! :D


Puss & Kram



Kommentarer
Emma

hoppas ni får skoj o fyndar massor, hihi. =)

2007-11-30 @ 11:33:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0