cepeöga!

Usch igår kväll blev jag JÄTTERÄDD! Verkligen skitskraj!

Jag satt i lugn och ro framför datorn och kl va väl sådär runt 10 tiden. Helt plöstligt börjar mitt öga klia jättemycket, (Det har det nte gjort på typ två veckor) Jag kliade lite och gick in på badrummet för och se om ögat va rött.
SHIT! mitt öga va rödare än en övermogen tomat och det va som en hinna man kunde peta av. Jag blir skiträd och ropar på pappa. När han kollar på det blir han också lite undrande om vad som kan vara fel. Han ringer till sjukhuset och berättar hur det ser ut och dem ber mig komma in :( Ajaj, jag gillar inte sjukhus.
Iaf gick vi dit och vi får sitta ner och vänta, inte så mycket folk så jag tänkte att det kanske skulle gå fort. så kom det en sköterska och bad mig följa med, satte mig och pappa i ett litet rum och sa att doktorn snart skulle komma.. jovisst. Det dröjde hur länge som hellt innan han behagade att komma. och jag fick nästan klaustrofobi av att sitta i det trånga rummet. Jaja, när han kom frågade han hur det va med mig,

-Mitt öga gör ont, sa jag.

- Ja, jag ser att det är lite rött.

Afan det vet jag väl att det är!! Sen kollade han på mitt öga, drog och lyste med en lampa rätt i ögar. Lääänge!
Sen satte han sig ner på sin stol igen och sa

-Jaa, mmm, suckar, mm, hmm..

shit, gud i himlen nu säger han att jag måste operera ögat eller något! Tänkte jag.

Men han sa att det va någon inflamation i ögat, kommer inte ihåg vad det hette men det va typ nervcellsinflamation eller nått.

Så nu går mitt öga på antibiotika. Och det är inte kul att droppa det i ögat kan jag lova! :(



Tack&Hej från mig och mitt dumma öga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0