Hej

En kort uppdatering blir det idag.

Igår va jag hos pojken. Vi spelade bowling, jag vann en seire och han vann 3... Graaaw! Men jag fick flest strakar (Stavning?) Mohaha! :D
Sov sedan hos honom till idag. När jag vaknade imorse hade jag ont i varenda ben i kroppen. Han säng är inte så skön :( Ett mycket dåligt köp, tyvärr. Men jag ska inte klaga. Så länge jag har honom vid min sida skulle jag kunna sova  på stengolv om det skulle behövas (Peppar,peppar ta i trä) :)

Nu på kvällen va vi på trianglen, de hade ju kvälls öppet. Herrejisses vad mycket folk det var! Helt sjukt. Jag handlade inte mycket, det rodde jag att jag skulle göra.. Men så blev det inte..
Helgen ska spenderas med Älskling. :D Myspys.


Puss&Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0