Mys!

Idag har jag varit vääldigt eftektiv och städat mitt rum och fixat i garderobben :) Och även städat lite av badrummet :) Känner mig så himla duktig ;)

Nu känns det verkligen att hösten är här (& Nästan förbi för den delen) Det blir mörkt så snabbt ute. Deprimerande, USCH!
Men samtidgt mysigt när Bato är här :) Idag har vi hyrt filmer och vi ska mysa hela kvällen. jag har tänt massa ljus i rummet och det är så härligt! :) Köpt godis har vi med gjort och jag har köpt mig en cocio! Muuuuums! :D

Nu ska jag lägga mig brevid min pojke och starta myskvällen! Jag hoppas du får en lika trevlig kväll som mig!

Puss & Mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0