Prov

Jag gillar inte prov. Jag kan inte göra prov. Jag får total blackout och ingenting av vad jag minuterna tidigare kunde allt om finns inte kvar. Det är hemskt och har varit så under alla mina år i skolan. Hur mycket jag än pluggar till ett prov eller hur mycker jag än kan det så försvinner allt ut ur min hjärna när jag väl sitter där och ska skriva. Även om jag kan det så kan jag inte skriva ner det... :(


Iaf, på fredag har vi matteprov. Och det är Matte A! ;( Ja, jag går i trean och jag har kursen Matte A nu. Och detta för att jag inte klarade av det föra året. Just det, jag fick ett stort fett IG i matte.
När jag inte klarade av det föra gången, varför skulle jag klara det nu? Jag fattar det bara inte. Min hjärna klarar inte va alla siffror och olika räknesätt. Och det jag lyckas lära mig försvinner endå under provet.
=(

Gjorde ett test innan, av 28 uppgifter fick jag 22 rätt.
Det är väl ändå inte helt jättedåligt? :)


Önska mig lycka till. Jag lär ju behöva det!


Kommentarer
sarah

läraren är ju fett dålig åsså. Katrin...fetast och sämst i stan! :D

2007-10-16 @ 22:44:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0