Söndag

Som rubriken säger, idag är det SÖNDAG!


Idag tog jag mig en lång och sköön sovmorgon ;) Vaknade upp med min älskade Bato brevid mig, alltid lika mysigt! Jag sa åt älskoo på skarpen att han skulle ligga kvar i sängen och sova lite till medans jag själv gick upp. I början va han lite frågvis och ville veta varför han inte fick komma med upp. Men han gjorde som jag sa :) själv gick jag ner och gjorde PANNKAKOR! :D Yesbox, jag gjorde frukost på sängen till min lille putt, är jag inte romantisk? Det tycker iaf jag :)

Sen idag har jag och Älskoo varit på ikea ;) Alltid lika kul att strosa runt där! Men idag köpte jag inte så mycket. Ett fat och en musmatta bara också fick jag ett fat av älskoo med ;) Han är så söt! <3

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0