Tjabba

Hejhejhalloo!

Är hemma hos älskoo i svedala idag. (Har iof varit det sen i onsdags, men endå) Det är mys att vara här. Gillart, mycket ;) Ska snart äta middag. Men just nu sitter jag här helt ensammen :( Bato kör hans bror till sin flickvän och resten av familjen är i landskrona. :) Så jag tänkte gå ner och spela lite Wii! Hihi Det är dööroligt att spela bowling! Jag är så bässt på det! HAha Eller inte. :P Men nu när jag är ensam kan jag vara hur kass som helst utan att någon gör narr av mig :P Fasiken, nu kom älskoo hem, då gick mina fantastiska planer i stöppet! :( jaja nu ska vi göra mat.


Puss&Kram ses på stan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0