Tjoohoo!

Idag har jag bestämmt mig för att jag ska börja blogga igen. :) Över ett år sedan jag gjorde det sist & när jag gjorde det va det inte många inlägg jag skrev, men jag ska försöka bättra mig.

Idag är det fredag. Sitter själv hemma eftersom jag trodde att jag skulle jobba imorron. Men, det verkar inte som att det blir av. Lite surt, eller väldigt surt ska jag väl säga. Tråkit att man inte får veta vad som händer på sitt eget jobb. Lixom "Hallå, finns jag?"

Jaja, ska inte tjata mer om detta nu. Men lite ledsen är jag allt.

Imorron ska jag umgås med mitt hjärtegull. Älskar dig något enormt <3 Hoppas verkligen att det är Du&Jag läänge! =D


Jag kanske ska berätta lite vad som har hänt det senaste året?
Hmm, inte så mycket om jag tänker efter.
Jag har börjat i trean nu, sista året! YES! =D Längtar något enormt efter studentdagen!
Jag och Bato är som sagt fortafarnde tillsammans, snart 27 månader mellan oss =) Jösse vad tiden går snabbt! Något tråkit som har hänt för bara någon vecka sen är att min älskade katt emil inte längre lever. Han har varit med mig sedan jag var 4, nästan 5 år och jag kommer fortfarande ihåg dagen han kom till oss som att det var igår! Min lilla älskling var det! Saknar honom väldigt mycket. Men han hade ett bra liv och blev 18 eller 19 år :)

Nu ska jag återgå till mitt idoltitande ;) Spännande!

Puss&Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0