Tvätt

Yes, idag tvättar jag.. Fyra fulla maskiner har jag tvättat. Phu! Och det är endast min egna kläder. Nu ska jag slänga mig i ducshen och sedan ska jag ner och fixa det sista i tvättstugan. Att tvätta här är för tusan som ett helt träningspass. Först måste man gå ner alla 6 trappar för att komma ner till gården, sen ner till källaren för att komma ner till tvättstugan.. & dessutom göra detta 4-5 gånger.. :O JOBBIGT! Haha Jag kommer inte behöva träna på en månad efter detta :P

Puss&Kram


Kommentarer
carolin

vet du vad jaag gjort? STORSTÄDAT mitt rum. slängt 1 SÄCK + 4 kassar. DET DU! skinande rent nu (:

2007-10-30 @ 15:39:12
Mimmi

Jääävlar! Bra jobbat Carolin! :D

2007-10-30 @ 17:57:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0