Dålig uppdatering

Ja, jag har varit dålig på att uppdatera ett tag nu. Men det ska det bli ändring på nu :) Helgen belv bra, till slut. Allt är bra mellan mig och älskoo nu. Han överraskade mig i söndags och var vääldigt ledsen för det som han har gjort.. eller rättare sagt inte gjort :) Såå, nu är det bra. Var i svedala i lördags och träffade Tanja&Sofija. Vi gick på marknad. Och sen till donkan och år glass & snacka skit :) Myyys!
I söndags åkte jag och tränade. Sköönt, sen träffade jag älskoo (Då han överraskade mig) Så hade vi en mysig dag på stan.

Idag är det tisdag och jag skulle egentligen köra idag, men så blev det inte. Lite synd för jag såg framemot det. :( Men, ska snart till skolan. Efter skolan ska jag ta mig och träna igen, har blivit som en rutin nu :) Det är faktist skönt och jag känner mig stolt när jag går där i från! :D

Vad ska du hitta på idag?


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0