God eftermiddag!

Är det ett eller två ord? :S Ser konstigt ut så :P

Idag har jag varit i skolan lääänge. Från halv 10 tills nu! Puuhhh! ;) Idag fick vi våra studentmössor! Woohooo, men min mössa är lite för stor, inte woohoo! :( Men det löser sig. Jag få puffa håret så håller den sig nog på plats. Fick även veta om Balen och 50 dagars festen och lite sånt.  Men inte mycket, det mesta visste man redan. Läängtar verkligen till student dagen nu! ooh, vad kul jag ska ha! Såå jeeevla roligt! :) Måste snart börja göra inbjudningar också. Så att folk kan planera in att komma på min student :D Hihi!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0