Godmorgon!

Godmorgon!

Idag är det fredag! Himla skönt tycker jag. Underbart rättare sagt! Efter skolan är det helg och nästa vecka är jag ledig. Söööönt! Men jag kommer få gå till skolan typ varje dag eftersom vi har så mycket arbeten som ska in. Projektarbetet måste bli klart och sen ska även geografi göras som ska redovisas på måndag efter lovet. Också har jag en historia hemtenta som ska in på månag efter lovet också.. Ajajaj, vad mycket ag måste göra.. Blir ingen ledighet här inte.. Sen hoppas jag på att få köra mycket också. Måste verkligen få mitt körkort nu! :( Imorron ska jag förhoppningasvis köra iaf. Kul!

Nu måste jag gå och göra mig iordning!

Puss


Kommentarer
EMMA

God morgon :)

2008-04-04 @ 08:10:01
URL: http://emmasoder.blogg.se
Caroline

Godmorgon hoppas du får en bra dag! :)

2008-04-04 @ 08:14:48
URL: http://JohannaCaroline.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0