Heeeeej :D

Idag är jag glad :) Trött men väldig glad!Vet inte varför riktigt, men jag ska inte ifråga sätta varför jag är glad :p haha Eller vad tycker du? :D
Det är inte så fint väder idag :( I Måndags var det underbart! Kan det inte vara så hela tiden? Snälla?!  Såå, vad händer idag då? Idag är det skola (Sitter i skolan nu) fram till 12.40. Sen blir det till att gå till gymmet! Träna en timme eller en och en halv. Sen är det raka vägen hem och duscha och äta för sen ska jag iväg och tattaa mig :D Hoppas inte det gör lika ont som föra gången :( För det var hemskt. Menmen, vill man vara fin får man lida pin! Så heter det ju! :) Nu ska jag spela lite dataspel och sen ska jag gå och köpa en bulle eller nått till lunch!

Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0