Hejsvejs

Nu är jag i skolan. Håller fortfarande på med projektarbetet. Vår handledare är inte här och vi vet inte var han är heller.. Illa! Mendet löser sig! :) nu börjar det iaf bli klart. Måste bara skriva ut det och se så att det är snyggt i bokform också :) Ska bli jättekul att se det färdiga resultatet!

Vet ni vad? Idag var jag, Emelie och Sarah i en klännings affär, och jag hittade en skiiitfin klänning som jag vill ha på balen. Enkel och jättesöt. En som jag kan ha på andra tillställingar också. Men vet ni vad??? Den kostade 1.700 kr! :( Och det har inte jag råd med. Och det vill jag faktist inte betalla för en sån klänning heller. Det var ju inte värsta klänningen heller. :( Så nu är jag ledsen...

Puss


Kommentarer
Caroline

det är därför man har föräldrar

2008-04-16 @ 15:50:16
URL: http://metrobloggen.se/carrowe


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0