Hooj!

Idag har varit en bra dag tycker jag, underbart väder! Sommaren är här nu. Riktigtrikigt varmt och mysigt! Satt vid kanalen med mina älskade töser (Matilda, Carolin & Emelie) och åt glass i solen idag. Det var underbart kan jag lova! Efter det åkte jag och Matilda ut till skopunkten och bytade mina skor. Viste inte riktigt om jag var nöjd med dem två paren som jag köpte för ett tag sen men idag hittade jag två par som jag verkligen ville ha! :) Så nu är jag nöjd. Köpte även en klänning idag. En tuptop från ginatricot! Häärlig sommar färg!

Jag och Matilda hann även med att sola idag, måste börja bygga upp solbrännan inför balen ju :) Men fy sjutton vad jobbigt det var idag, fläkten fungerade inte så jag blev sjukt varm! :( Meeen, det va skönt endå :)

Nu ska jag hitta på något annat :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0