Mätt som en plätt?

Nä, det går ju inte ihop :P Haha. Men jag är mätt iaf, det är det jag vill få fram :)
Idag har jag tränat som vanligt. har blivit väldigt duktig på det nu tycker jag, varje vardag blir det :) Är inte det bra? Men som dem flesta vet så har jag väldigt lätt för att få skoskav. Så det har jag dygnet runt, hela tiden nu. Det gör skit ont och det är inte kul när man ska vara duktig och gå en halvtimme i rask takt varje dag. Det kan jag lova! Men det går över när jag gifter mig..

Vill ni veta en sak? :) Det är inte många som vet det jag ska skriva nu, men ni som är mina kära läsare får veta det, imorron ska jag tatuera mig :D Japp för det ska jag!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0