Ny vecka igen!

Jaa, nu är det en ny vecka, igeeen!

Idag är jag ledig och det innebär sovmorgon för mig, men icke.. Jag kan aldrig sova när jag har sovmorgon, det går bara inte! :(
Idag ska jag träffa Emelie på skolan runt halv ett. För idag ska vi jobba med projektarbetet! Så in i hel*ete. Kanske kan vi bli klara idag så vi kan konsentrera oss på Geografin och Historian sen? Nej, det tror jag inte kommer gå.
Fint väder är det idag också! Sköönt att solen tittar fram mer och mer nu! Det är nästan bara skinjackan som gäller för mig nu! Och det är underbart! ;D

Nu ska jag kila!

Puss


Kommentarer
Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

2008-04-07 @ 09:27:07
URL: http://beccellie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0