Sitter ensam..

Hejhopp.

Idag är det hemmakväll för mig, anledning: Min pojkvän vill inte träffa mig... Kul? Inte det minsta. Det jag skulle vilja göra nu är att skrika, gråta och slå på något. men det gör jag inte.. Jag låter det istället bubbla inom mig och en vacker dag kommer det brista, och då kommer allt skit ut. Inte den bästa metoden kanske, men sån är jag!

Nää, idag blir det hemmakväll som sagt, men min lillebror är sjukis så jag får ta hand om honom :) Ska snart beställa pizza och köpa nått gott. Viste Pappa kanske vad som händer och vad jag behöver? :P haha.

Nää, nu ska jag se vad lillebror vill ha för pizza.

Puss


Kommentarer
Sandra

Vad har hänt gumman?

2008-04-18 @ 21:17:08
URL: http://frisberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0