Slut på helgen!

Ja, nu är helgen slut, men min ledighet fortsätter :D Är ledig hela nästa vecka och det är mega sköönt! Men jag måste plugga och gå till skolan typ varje dag endå, fast det känns inte som samma sak :)

Sååå, vad har hänt i helgen? Det ska jag ta och berätta för er, Det började med att Älskoo kom till mig i fredags. Vi gjorde inte så mycket den dagen, åt bara på La empanada (Skiiit gott) satt där och snackade lite och sen gick vi hem. Somnade redan vid halv elva båda två för vi var verkligen skiiit trötta. På lördagen tog jag och pappa bilen och körde. Jag körde nästan 4 mil den dagen.. Vi körde även ut till svågertorp och gick och kollade runt i lite affärer, vi gick bla in på en Zoo affär. Där blev jag kär i en råtta! :O (Jag är inte ett big fan av råtter annars)  Men den var så otroligt söt att man inte kunde låta bli. Såg ut som Remi :D Efter att jag hade kört åkte jag och Älskoo till Svedala. Vid middag åkte vi hem till Sandra och chitchata lite :) Och sen bar det av till helsingborg för att kolla på strippen.
Idag har det inte hänt så mycket. Har varit och kollat på tvillingarnas basket match och jag lirade lite i pausen :P För jag är gryyyym! :D

Jösses, det blev ett långt inlägg om inget viktigt :P Haha. Nu ska jag hitta på något annat.

Puss

Just det, jag fick världens finaste kudde av älskoo igår, en hjärta kudde med två nallar som håller i ett hjärta där det står Yours forever! :) Gulligt eller vad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0