Torsdag

Nu är jag uppe och redo att gå till bussen för att ta mig till gymmet! Duktigt va? :) Är riktigt taggad och idag ska jag verkligen ge allt! :D Blir nog en timme på rullbandet idag. :) Och sen ska jag träna armar och mage.
När jag är färdig tränad ska jag hem, göra mig iordning, packa alla grejor och ge mig av till skolan.. Efter skolan drar jag direkt till min älsklingspälskling :) Myyysss hela helgen! :) Ja, tack! Fast på lördag ska han på kick off med träningen, eller så var det med jobbet.. Kommer inte riktigt ihåg, men något av det iaf. :)
Fick filmen Ghost av Pappa igår! Så den ska jag se med min snutte!

Nää, nu måste jag verkligen gå!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0