Torsdag

Nu är det torsdag! :) Imorron är det fredag och sen är det HELG! :D Woho! Idag blir det inga lektioner på skolan. Ska bara gå och kolla på en utställning med fotogruppen sen är skolan slut för dagen :)

Sitter och väntar på att Carolin ska komma hit. Hon börjar kl 8 idag och har sen hålla från 9 till 14 Haha, stakare :P Såå, hon ska komma hit och hålla sällskap.

Igår var det en  underbar dag! Satt och solade med kamrater och åt glass vid kanalen! Häärligt, sen när jag kom hem tog jag mina böker och gick ner på gården och solade och pluggade! Underbart! Hoppas på fler sådana dagar! :D

Nää, nu ska jag leta reda på min vit vårjacka (Som jag har för mig inte är så jättevit längre) :P

Puss


Kommentarer
lovisa

Hej vi ska beställa från forever21 om en vecka ungefär så jag vet inte hur storlekarna är inu :) men jag har hört att de är rätt stora! men vill inte lova något :D!

2008-04-24 @ 10:55:41
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0