Trötter

Hej, jag är trött. Väldigt trött. Har sovit brevid en gris inatt. En snarkande gris. Då är det banne mig inte lätt att sova, men jag lyckades somna till slut :) Kommer somna gott inatt tror jag :) Idag är det valborg och imorron är det 1 maj och det innebär jobbjobbjobb! Men det brukar vara roligt att jobba på 1 maj för då är det så mycket folk, hoppas bara att det är fint väder :)

Idag händer det inget specielt för min del, orkar inte med  att "fira" valborg. Har aldrig varit något för mig direkt :) Älskoo ska jobba i pildams parken i kväll/Natt så honom kan jag inte träffa.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0