Fixa och trixa!

Idag måste ALLT det sista fixas inför resan. Igår började jag packa min resväska och upptäkte att den nog är liiite liten :( Så Idag måste jag försöka hitta en större och inte allt för dyr väska :) Idag ska jag köra med pappa så jag ska försöka få honom att åka till novalund och lite såna ställen :)

Lista så jag kommer ihåg vad jag måste göra.

* Köra :)
* Växla pengar
* Köpa Linnen
* Köpa skor
* Köpa resväska

... Det känns som att jag har glömt hälften, men jag kommer väl på det sen :)

Puss


Kommentarer
Carolin

Haha, så kommer det vara för mig med. Köpte 3 par nya igår och alla dom ska med i alla fall. Men jag ska låna väska av syster, den är nog ganska stor (: Förreeesteeeen! Fick sms från Matto, hon fick inte ledigt.. Så vi blir bara 4 (: Puuusss!

2008-08-08 @ 09:56:44
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0