Godmorgon!

Idag är det ungefär likadant väder som det var igår.. Fast det blåser lite mer idag tror jag bestämt :(
Idag ska jag tvätta.. Fast inte förens kl 21.00. Har aldrig tvättat så sent men det var den enda lediga tiden idag, så det fick ju bara bli så :)
Jag måste även ner en sväng i stan idag, lämnade in ett par jeans för uppsyning (Stavning?) igår så dem ska hämtas idag. :)

Idag MÅSTE jag också ta tag och städa mitt rum! Det ser inte klokt ut kan jag lova. Usch, nu blev det ju mycket saker som jag måste göra :( Det tycker jag inte om, då blir det aldrig bra för mig :( Men, kanske dax att sätta igång då!

Puss


Kommentarer
Carolin

Det veeet jag inte.. Jag var inte heller med och bokade det. Såg det bara en gång snabbt, minns inte vad det hette faktiskt. Du får höra med Sarah (: PUssis!

2008-08-05 @ 11:22:43
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0