Sämre och sämre

Jösses, jag blir ju bara sämre och sämre på att updatera min blogg.. Dumt av mig. Men nu ska jag försöka ändra på det, en spark i baken och jag är igång igen ;)

Nu är det helg. Jag jobbar och det är inte kul. Okej, jag ska inte klaga! Jobbar endast helger (Inte varje) och pengarna behövs ju verkligen!!!

Vet ni vad??? :D Snart åker jag och mina töser iväg!
Den 11 sätter vi oss på planet! Resan är helt betald nu så nu är det verkligen på riktigt! Har inte riktigt trott på det innan. Men nu när den är betald så känns det verkligt! :D:D Sak bli så sjukt skönt att komma bort från sverige ett tag! Blir borta i 10 dagar! UNDERBART!!! Jag ska njuta av vartenda sekund kan jag lova!  Vi åker föresten till Kanarieöarna! :D Playa del ingles! ;) Lovley! <3

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0