Shopping & körning

Har precis kommit hem från en övningskör runda :) Gick bra idag.. Längesedan jag körde sist, men det gick bra endå :)
Innan idag så träffade jag Sarah i stan och umgicks med henne en stund. Kollade efter bikini till henne och efter mycket letande så hittade vi en som passade! Jag köpte mest en massa små grejor som ska med till playa! :)

Tänk, nu är det bara 4 dagar kvar tills vi åker :) Jag måste börja packa så smått idag/morgon eftersom jag jobbar i helgen och förmodligen inte kommer orka då. Denna gången ska jag bara packa precis det jag behöver. Inget annat onödigt. En party outfit / dag. Och sen starnd kläder och sånt så klart. Men denna gången ska jag banne mig bara försöka ha bara precis vad jag behöver :) Så blir det ingen övervikt på bagaget heller :) Skitbra.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla tv :)

Puss


Kommentarer
Carolin

Hahaha, tror du på det själv eller? Jag kommer slänga ner hela garderoben! Bikinisar, linnen, klänningar, polotröjor, stickat, vinterjackan... RUBBET! Haha :D

2008-08-07 @ 23:18:37
URL: http://makemebreathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0