Trööött

Hej.

Precis hemkommen från körningen :) Är skiiittrött nu och det känns som att jag när som helst ska falla ihop och sova i flera år! Men icke, ska hoppa in i ducshen och sen ska jag packa min nya resväska som jag fyndde idag :) Jättestor och jättebillig :D Kostade, hör och häpna endast, 199 kr! Shiit lixom. Och det är ingen dålig kvalitet på den heller, så nått skit är det inte jag har gått och köpt :)

Nää, efter att jag har duschat och packat ska jag äta och sen gå och lägga mig. Jobb väntar imorgon och det är ju inte det roligaste som finns precis :) Men skit i det nu, på måndag åker jga :D

Puss


Kommentarer
Sandra

Hej!

Ville bara säga att du får ha det helt underbart nu =o) Sola och festa för mig också =o) Kramizz

2008-08-10 @ 21:18:22
URL: http://frisberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0