Helgen!

Nu har ännu en helg blåst förbi! Tiden går så sjuuuktligt fort!Nu är det verkligen snart julafton!

Hekgen har iaf varit mycket bra! Jag jobbade fredag kväll och sen var det bara att gå hem och lägga sig för jag var trööött! På lördagen blev det inflyttningsfest hos Agge! Det blev en sjuukt rolig kväll det! ;D Och jäävlar vilket fint hus! (Det var en etta på 800 kvm tror jag bestämmt..!) Shit asså!
Söndagen bestod av lite mys, lite körande och massor med firande med mormor som fyllde år! Vi åt middag på jensens böffhus! Och herregud vad mycket mat man får där! Helt otroligt!

Nu är det en ny vecka igen och den består av jobb. Tre hela dagar :P På lördag ska jag jobba natt! :( Jag hatar verkligen det! Men det är ju bara andra gånegn jag jobbar natt så jag ska inte klaga! :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0