Hejsan

God förmiddag! :)

Fick mig en sovmorgon idag faktist :) Brukar inte kunna sova på morgonen men idag kunde jag! Sköönt!
Ska snart göra mig iordning för att gå till skolan, börjar kl 14.05 men ska träffa emelie och fixa lite med projektarbetet redan kl  12.30 :)

Helgen har varit lugn och skön,  Tanja&Sofija hade lite fest i lördag som jag var "med" på.. Höll väl mest lite koll så inget hände. Men det var trevligt, några som var lite väl fulla bara, men det var bara dem som skämde ut sig :) haha. Nää, skoja. Sen har jag och älskoo spelat wii typ hela dagarna! Spelade Crash :) Jättekul! Jag kom längst, men nu när inte jag är där så har väl älskoo kommit längre :P

Nää, nu ska jag inte sitta här och tjata längre, måste göra mig iordning!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0