Hyrestgästföreningen

Nu har hyresgästföreningen varit och kolla på vår lägenhet.. En hel del grejor som kommer bli bättre nu.. Dem vi hyr lägenheten av är defenetivs inte bra! gaah!

Haha, när jag kom hem nu så skulle precis han från hyresgästföreningen gå. Så frågar jag högt till Pappa hur det kommer bli med badrummet. Då säger han lite tyst, "vi tar en sak i taget nu" Då kolla han där mannen på mig och frågar "Vadå?" Så berättar jag vad som är fel och han säger genast att det ska vi ju såklart också titta på. Så det gjorde vi. Han tog bilder på hur det såg ut och sa att det inte alls var ett bra badrum. Haha. Tur att jag kom när jag kom. Annars hade det inte blivit någon koll på badrummet. :) Jag duktig.


Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0