Kväll

Nu är det tisdag kväll.

Jag har tänkt på en grej, dagarna går egentligen himla fort.. Tiden bara flyger förbi! Åren går så himla fort också, det är ju helt sjut när man tänker efter. För 10 år sedan var jag nio år. Och jag viste inte vad som väntade mig.. Jag trodde nog att livet bestod av skola och vänner. Men nu vet jag att det inte är så, skolan är snart slut och det är dax att ge sig ut i arbetslivet.. och kanske får jag då ännu mindre tid att spendera med mina vänner.

Tänk om alla arbetade bara halva dagar, och resten av halvan fick man göra precis vad man ville! Guud vad skönt de skulle vara! :D Jag ska banne mig förändra världen så det blir så!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0