Morrn!

Nu är det onsdag, har precis haft en mattelektion. Ska ha design och form från kl 10.00 - 12.40 meeen, Läraren är sjuk i dag igen så att jag har därmed slutat NU. :) Haha sitter kvar i skolan tills stan öppnar, har lite ärende att göra idag :) Bla fixa älskoos klocka, den har äntligen kommit tillbaka efter att jag lämnade in den på lagning i början av noveber. Det har alltså gått tre månader. Idag ska jag iaf be om ett tillgodokvitto eftersom att det har varit så sjukt mycket strul med denna kl. Kommer väl säker att bli strul med att få det också, men jag har faktist redan pratat med chefen och hon sa att vi skulle fixa det när klockan kom till rätta. Så det så.

Puss


Kommentarer
Emma

Jag glömde äta semla :'(

2008-02-06 @ 17:06:07
Carolin

OCH du har väl sett att hans lektioner är inställda imorgon också? Ingen foto... Alltså ingen foto alls denna veckan :/

2008-02-06 @ 19:28:03
URL: http://makemebreathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0