Snuffe!

Nu sitter jag här igen, framför datorn och gör det jag brukar.. Kollar bloggar och bilddagböker. Min lilla snuffe (Katten Findus) ligger här brevid mig och sover. Han snarkar och har sig. Jag tror att han drömer för han rycker till lite då och då och viftar lite på svansen. Kankse drömmer han om våren, när han tycker det är lite mysigare att gå ut (Eller jag tycker det är mysigare att gå ut med honom ;) ) Och han kan jaga de söta små fåglarna. Vem vet vad som rör sig i hans söta lilla dröm, Jag skulle gärna veta! :)

Har du något husdjur? Vad Är det och vad heter den? Kul att veta. :)


Puss


Kommentarer
Emma

En hund.. som heter Flizan .. som har haft killebsök idag. ;D (Massa puppies att gosa med sen) Miwhihihi... Fast typ hälften av detta visste du ju redan, hihi.

2008-02-06 @ 17:05:13
Mimmi

Haha, ja det visste jag ju! ;) Men guud vad mysigt! :D Löper hon ny eller? Guud, tänk när det kommer valpisar! så underbart! :D

2008-02-06 @ 18:07:21
URL: http://mimmii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0