14 år.

Idag fyller min lillebror 14 år. Shit vad tiden går fort.. Känns som att det var föra veckan han var en liten skitunge.. :) Fast det är han fortfarande, eller nä, nu är han en stor skitunge! :D

Han är mycket längre än mig nu.. Pinsmtmycket längre.. folk tror att han är min storebror :(
Nu i julas när vi skulle ta tåget upp till halmstad skulle vi visa biljetterna för konduktören ( vet ej om jag stavat rätt) iaf, jag åker på studentbiljett och Felix på barnbiljett.. Så skulla han se studentleg också.. Vem tror ni att han frågar om det då.. Jo, FELIX. :( inte mig inte.. Jag är ju för tusan 5 år äldre än honom, jag kan ju inte bara se ut som ett barn! Nää, fy vad jag skämdes :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0