Ben&Jerry´s

Idag har varit en väldigt seg dag.. Kom till skolan och hade verken matte eller historie lektion.. Sen hade vi en jääs design lektion där man inte brukar göra så mycket :)

Idag är det fredag och då brukar man ju hitta på något rolligt.. Men icke jag. Jag ska vara hemma och plugga röven av mig :( Har geografi prov på måndag så jag måste börja plugga! ;( Tråkit men det måste verkligen göras!

Har precis varit och köpt Ben&Jerry´s glass! Det är det bästa som finns! =D Fish food! MUMS! Haha

Nää, nu ska jag gå och försöka börja plugga :)


Puss


Kommentarer
carrowe

braa :) jag har provet på ons så då kan ni läcka information ;) hehe

2008-01-11 @ 17:33:03
URL: http://metrobloggen.se/carrowe


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0