=(

Inget brev från H&M idag heller :( Blev lite ledsen när jag kom hem och såg att det inte fanns något brev på golvet.. Och idag ska jag hem till älskoo och där stannar jag förmodligen tills på fredag.. Så då hoppas jag verkligen att brevet har kommit! =)

Idag blev jag lite plåtad av carolin. Hon ville att jag skulle hjälpa henne till fotouppgiften, och snäll som man är så ställer man ju så klart upp :) Men fysjuton vad pinsamt det var.. Jag skulle stå mitt på gågatan när massa folk gick förbi, jag fick inte röra mig heller.. Stog som en mimare som var förlamad eller nått ;O haha, Nä det va kul att man kunde hjälpa till ;)

Nu ska jag sätta mig och glo på tv :)

Puss&Kram


Kommentarer
Carolin

Mahh, jag skrev en snuttig tack-kommentar igår. Men den verkar inte ha kommit fram. Äh, taaack för hjälpen i alla fall :D (:

2008-01-10 @ 08:48:01
URL: http://makemebreathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0