H&M

Har hämtat mina kläder från h&m nu.. hälften av grejerna var jag nöjd med men inte den andra hälften ;) Så jag får skicka tillbaka lite grejor igen.. Lite trist. Det är nog det som är det dummaste med att beställa. Att man inte riktigt vet hur det ser ut i värkligheten. Menmen, sånt man får stå ut med.

Nu ska jag snart iväg och träna. Andra gången idag :) Duktigt av mig va?
Sitter just nu och sörplar i mig min middag. Kycklingsoppa. Inte mycket till mat, men jag känner inte för att äta - Äter jag inte så kanske jag tuppar av på gummet. Och det vill nog ingen vara med om, blir ju så jobbigt då. ;)

Puss


Kommentarer
atena

det är nog rätt svårt att köpa sådär på nätet med storlekar och allt.

2008-01-31 @ 17:47:40
URL: http://jiggy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0