Skolan

Nu är jag hemma.. Var i skolan en timme och sen dess har jag bara glidit runt i stan med Emelie! ;) Mycket trevligt.
Matteprovet gick inte alls bra idag. Ren katastrof för att tala klarspråk.. Jävla skit kan jag bara säga..  Sen hoppade jag över en lektion idag, inte bra gjort av mig.. Men jag kunde bara inte gå dit helt enkelt.. synd bara att man träffade på just den läraren sen.. :P ILLA! Haha.

Nä, nu ska jag ta och städa mitt rum! Mycket jobbigt eftersom det ser ut som ett bombnedslag! :P

Puss


Kommentarer
carrowe

Ah, du klarar matten mimmi! :)

2008-01-18 @ 17:16:22
URL: http://metrobloggen.se/carrowe


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0