Snacka om billigt!

Nu har jag varit och tränat. Det var verkligen jättehärligt och jag var en svettig gris när jag var klar :P haha.
Eftersom jag tränar borta vi d caroli så smet jag in på H&M där för att se om jag kunde fynda något roligt! Det kunde jag verkligen göra! Sjuukt billigt var där. Jag köpte smycken på rean och desutom var det halva rea prset. Fatta vad sjukt billigt det var.. Jag köpte smycken för ett värde av 168 kr men betalade endast 42 kr. Kan det bli billigare?? Tror inte det va! :)


Här kommer bilder på smyckena också!
image12

Långt guld halsband med elefant: 12.38 kr
Långt guld halsmand med ett svart fyrklöver: 9.88 kr
Stort bronz armband: 9.88 kr
Stora guld örhängen: 9.88 kr

Så jag säger bara, skynda att fynda! :D:D

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0