Gårdagen/Dagen

Igår satt jag och redigerade några av bröllopsbilderna :) Fick banne mig ett par riktigt bra bilder! Så jag är jättenöjd! Var skit nervös över att jag inte skulle få en enda bild som var bra innan jag skulle fotografera, men sen släppte det och allt gick super :) När jag var klar med redigeringen igår runt halv tio så ringde jag till Sarah och kollade vad hon hittade på med :) Hon var hemma och chillade med vänner så jag tog mig dit :) Vid halv ett åkte jag hem och väl hemma möttes jag av lillebror som satt och spelade dator :) Pappa var på jobbet så jag ringde honom och kollade när han skulle hem. Han var på väg och undrade om jag var hungrig :) Och lite nattmat är ju aldrig fel ;) Så jag, lillebror och pappa åt sibylla kl halv 2 inatt :)

Idag vaknade jag vid 1 och det är inte bra! Har börjat sova så sjukt länge om dagarna nu och det vill jag inte.. Man missar ju allt!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mimmii

En blogg om mitt liv, Både i Sverige & i Turkiet.

RSS 2.0